Każdy Dzień oznacza nowe dwadzieścia cztery godziny. Każdy Dzień sprawia, że wszystko na nowo staje się możliwe. Obojętnie czy żyjesz, czy giniesz, możesz mieć tylko jeden Dzień naraz. Czasem słońce zachodzi wcześniej. Nie ma Dnia, który trwałby wiecznie.

czerwca 01, 2016

Scream MTV

SCREAM MTV

Kilka dni temu swoją premierę miał drugi sezon serialu Scream. ♥
Nie trzeba być Sherlockiem by domyślić się, że jest on powiązany z sławną serią filmów Krzyk. Małe, spokojne miasteczko oraz morderca w masce, który dzwoni do swoich ofiar przez telefon...


Scream jest w pewnym sensie o wiele mroczniejszą i krwawszą wersją Pretty Little Liars. ♥

W sieci opublikowane zostaje prześmiewcze nagranie ukazujące parę nastolatek, które niesie coś więcej poza falą niewybrednych komentarzy. Wkrótce po incydencie autorka filmiku zostaje brutalnie zamordowana. Zdarzenie rozpoczyna krwawą serię, a miasteczko Lakewood ponownie staje się areną makabrycznych zdarzeń. W niedalekiej przeszłości mieszkańców terroryzował już bowiem seryjny morderca, Brandon James. Wówczas w centrum wydarzeń znalazła się Maggie Duvall, będąca obiektem pasji mordercy. Teraz ten wątpliwy przywilej przypadł w udziale jej nastoletniej córce, Emmie.

Mój problem polegał na tym, że od zakończenia pierwszego sezonu nie miałam większej styczności z serialem i pozapominało mi się to i owo. Ale pamiętam koniec i kto co zrobił, i wiem, że było to ustawione, i wiedziałam, że to nie koniec.

Ale tego w drugim sezonie się nie spodziewałam! Już w pierwszych dziesięciu minutach powalił mnie na kolana! Jejku! Naprawdęęęęęęę?!!! 

Już nie mogę doczekać się następnych odcinków. Twórcy rzucili nas prosto w wir wydarzeń, w tornado pytań bez odpowiedzi. 

Bohaterowie dadzą się lubić, może nie wszyscy ale mają coś w sobie.



Polecam fanom dreszczowców :)

Moja ocena:... 8,2/10


Info:
Sezony: 2
Odcinki: (11)
Stacja: MTV
Obsada: Willa Fitzgerald (Emma), Bex Taylor-Klaus (Audrey), John Karna (Noah), Amadeus Serafini (Kieran), Connor Weil (Will), Carlson Young (Brooke)
Na podstawie: Krzyk (seria filmów)

Źródła #1; 
Źródła #2  


PS Wesołego Dnia Dziecka, dzieciaczki :D ♥
PPS Wypatrujcie postu o Drużynie Róży! Jeszcze w tym tygodniu to & jeszcze coś dla Was mam :D