Każdy Dzień oznacza nowe dwadzieścia cztery godziny. Każdy Dzień sprawia, że wszystko na nowo staje się możliwe. Obojętnie czy żyjesz, czy giniesz, możesz mieć tylko jeden Dzień naraz. Czasem słońce zachodzi wcześniej. Nie ma Dnia, który trwałby wiecznie.

czerwca 28, 2016

The Walking Dead: Żywe trupy

The Walking Dead 
Żywe Trupy


Cześć! Właśnie czekam na nowy odcinek Pretty Little Liars i strasznie mi się nudzi, więc... Dzisiaj chcę Wam przedstawić inny serial,    The Walking Dead.

Pewnie większości z Was coś świta o tym serialu. A nawet jeśli nie, to tytuł mówi sam za siebie: zombie. 



I oto jak opisać cały serial jednym słowem. No, ale. Ja nienawidzę filmów o zombie. Przynajmniej tych nowszych.

Więc po jaki kij oglądam coś, o tych chodzących truposzach, które chcą zjeść ludzi? A, no...

Pisałam Wam już o serialu The 100. Gra w nim aktorka (Alycia Debnam-Carey), która również gra w Fear The Walking Dead. Bardzo mi się podoba jej gra aktorska, więc postanowiłam obejrzeć kilka odcinków prequela The Walking Dead. Nawet mi się spodobało. I jakiś czas temu dowiedziałam się, że większość moich znajomych ogląda ten serial o zombie. I jakoś tak się stało, że się super wciągnęłam i jestem już w połowie 3 sezonu.
Poznajemy Ricka, policjanta który zostaje postrzelony i zapada w śpiączkę. Budzi się i doznaje szoku. Szpital jest pusty, cały we krwii, splądrowany i pełen... czegoś co chodzi, przypomina ludzi, ale już nie żyje.
Rick postanawia odszukać swoją rodzinę, co skutecznie utrudniają mu tzw. zimni.
Znajduje ich niedaleko Atlanty, z grupą innych ludzi, którzy uciekli przed zarazą.


Cudo. To jak przedstawiają się relację między bohaterami. Z odcinka na odcinek są inne. Z odcinka na odcinek jest więcej akcji.

Wśród tych, którzy przetrwali są tacy, którzy sądzą, że istnieje lekarstwo. Myślą, że można odwrócić skutki choroby.
Jest też grupa ludzi, którzy uważają, że nie mają prawa zabijać zimnych. Twierdzą, że zombie to ludzie, krewni, znajomi, przyjaciele.

Bohaterowie szybko przekonują się, że w czasach apokalipsy trudno o jakiekolwiek morale. Zabijanie to ich chleb powszedni. Jednak nie zawsze przychodzi to tak łatwo.
Czasem celujesz w nieznaną osobę, która teoretycznie powinna już dawno nie żyć, a czasem ta "martwa" istota to najważniejsza osoba w twoim życiu.



Mimo tego, że to zombie, że wydaje się bez sensu... Polecam Wam ten serial (chyba, że macie coś do sztucznych flaków, krwii, szkieletów itd. Wtedy: nie oglądajcie tego serialu, nigdy!)! Sama początkowo nie była pewna co do niego. Ale po pierwszym sezonie...
Moja ocena... 8,9/10


Info: 
Sezony: 6 (7)
Odcinki: 83 (99)
Stacja: AMC (FOX)
Obsada: Andrew Lincoln (Rick Grimes), Norman Reedus (Daryl Dixon), Laurie Holden (Andrea), Steven Yeun (Glenn Rhee).

Źródła